Post by piewinticabi on Feb 12, 2022 4:29:01 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Bypilotflyvning: flyspil ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Bypilotflyvning: flyspil IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyder øger ressourcen ▞▞▞
▞▞▞ Bypilotflyvning: flyspil 2022 version ▞▞▞
Nyt flyspil er et meget flot spil. Dens niveauer er mere interessante. Den er meget enkel og nem at spille. Kontrol er meget blød. Jeg elsker dette smukke spil **
Det er godt. God grafik. Det, jeg ikke kan lide, er, at det aldrig tilføjer nye niveauer.
Joc de avion de zbor de oraș Simulare znv
Dette spil er meget fremragende, vær venlig at forbedre, jeg vil give 3 stjerner
Den mest enkle måde, jeg kan beskrive spillet på, er, at det ikke virker. Jeg åbnede spillet, og det satte sig fast i en annonce for gratis gave, og sådan ender spillet.
Bedst, men opgrader stadig, f.eks. hvor er vores destinationssag på local.maps. så vi nemt kan bestå lvl.
Alt er godt, jeg ville give 5 stjerner, men det gør jeg ikke, fordi vippetilstanden er værst, flyet går direkte i luften uden nogen løft, det går direkte ud i rummet som en raket, og det er mest irriterende, så jeg giver 1 stjernerate og en stjerne er for den fyr, der rodede kontrolelementerne, hvis du spiller dette spil, er den værste oplevelse garanteret!
Spillet er meget anstændigt i lav poly
Forfærdeligt, mere reklametid end spilletid. Intet spil behøver 2/3. annoncetid og 1/3 spilletid. Grådige udviklere.
City Flight-flyvespil, ikke for at vise, at det er nyt udfordrende. spil 2020-udvikleren arbejdede meget hårdt på det, du bør spille dette spil, og nyd en mindeværdig flyvegod applikation
City flight plane er et fantastisk nyt flysimuleringsspil at have på din mobil, det er et pilotspil, som er meget velorganiseret og nemt at betjene og indeholder gode funktioner
Intet som billeder, der er bedre spil ude
Jeg ved ikke, hvorfor folk giver 4 n over stjerner for et så kedeligt spil, jeg havde set. Dette er kun for tilføjelser. Kan være til børn under 5 år. Jeg vil afinstallere. Jo n judi
6☺
Intl Fashion Dress Up Stylist Rollimängud bvzg
Spillet er godt, men det har kun 30 niveauer i let tilstand og 25 niveauer kun i hård tilstand. Det bør øges.
Meget, meget, meget, dårligt spil i verden, kun de samme niveauer høstes. Jeg beder alle mine venner, lad venligst være med at downloade dette spil dette spil er meget kedeligt og spild af tid, tak, tak, lad være med at downloade dette spil ok jeg venter på dine kommentarer mine kære venner farvel
Fantastisk spil, det kræver bare flere niveauer
Det er godt! Jeg slog mange niveauer, fortsæt med at opdatere!
Det er en meget god idé at lave denne type app for at træne nogle mennesker, selvom de har bedre erfaring. 👍👍
kun 20 minutter alle niveauer og alle fly er låst op 😀😀😏😏
Citi flyvemaskine pilot nyt gameir fly spil Dette er virkelig fantastisk. Du bør bruge det til flysimuleringer. Realistisk grafik og cockpitkommandoer gør det endnu mere realistisk. Du bør spille dette spil og opleve det. Det burde dog have flere niveauer.
Jeg er god, men grafikken er ikke 3D. Jeg kan ikke lide, men det er godt og intet andet
2. februar 21. Godt. Jeg kan bare ikke lide radaren, jeg er ikke rigtig i stand til at forstå radaren. Det er mig, ikke spillet. Beklager 7.21. nov. Grafik er barnligt, ikke for min alder
Meget dårligt spil Fuldstændig spild af tid i dette spil
Godt, men du ved, at det kun har få niveauer, og det er irriterende, fordi spillet er interessant med kun få niveauer
Vil ikke tillade dig at bestå niveau 15... spillede niveauet 10 gange efter kun at have taget mig måske 10 minutter at nå dertil. Færdig. afinstalleret.
Ret grundlæggende. Ikke rigtig noget at spille. Lidt kedeligt faktisk. Grafik er også noget vrøvl
Flyveplan er et fantastisk spil.... Dette spil har fremragende grafik og fantastiske funktioner.
Bedst, men arbejde på kontroller
Jeg synes, spillet er sjovt
Jeg var færdig med lektionerne på omkring 20 minutter, og nu er der ikke mere at gøre.
Alle ting op Tak 😊 Jeg elskede dette spil Betjeningen er let Meget flot Udmærket
Venligst forbedre grafikken
Det er et dejligt spil. 😊😊😊
Dette spil er for en 5-årig. Fuldstændig skrald. For mange annoncer for andre spil. Prøv 'flypilot' meget bedre.
Smukke funktioner og grafik brug her. Jeg nyder det virkelig, mens jeg spiller dette spil. Det er et brugervenligt spil for alle. Meget let at installere og spille det 5*
Ikke mere niveau, så jeg har kun givet 4 stjerne, hvis flere niveauer var der, ville jeg give 5 stjerne, det er min tilfredshed
Intet godt spil, jeg giver 2 stjerner, fordi grafikken er god
ikke et dårligt spil har brug for flere landinger
Meget dårligt spil
Dette er et normalt spil, ikke for godt eller dårligt. Betyder ok